lördag 17 mars 2007

Blogghyllan till höger

Innan jag startade den här bloggen hade jag inte ens läst en blogg. Nu har en hel värld öppnat sig, en värld som man sugs in i. Jag har också börjat skaffa mig egna favvobloggar. Jag ska börja länka till några av dem från min egen blogg. Jag har ju redan från början länkat till ett par bekantas bloggar, och nu introduceras ytterligare två titlar i min blogghylla. Den ena är "Säkert!", dvs Annika Norlin från Östersund. Hon skriver då och då mycket roligt om sitt nya, fullkomligt underbara musikprojekt på svenska. Den andra är "Svart Blogg" som publiceras av Plura i Eldkvarn. Han skriver så in i hel****s bra, avslappnat och roligt och verkar va en helskön snubbe. Just nu tipsar han dessutom om sina smultronställen i Stockholm här. Jag fick plötsligt en oerhörd längtan efter att sitta vid ett av de få caféborden utanför Mellqvists och lapa sol och dricka deras utsööökta espresso. Men jag får istället glädjas över det lilla. Som att en amerikansk kaffekedja med ganska gott kaffe (jag gör en japansk jämförelse här) snart slår upp portarna i vår lilla stad. Skylten är redan på plats.

Om du läser min blogg, skriv gärna en kommentar då och då. Det räcker typ med ett hej ibland.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hej!

Mer har jag säkert att säga. Men inte nu. Gillar dock din blogg.

/Mattias

Sigge sa...

Hej M!
Jacke tipsade om din blogg. Ska kolla in den. Grattis till faderskapet förresten!
/K

Anonym sa...

Hej ibland.

Hittade just hit. Jag kommer att hitta tillbaka. Trevlig läsning!

Anonym sa...

Det funkade inte nyss. Så bäst jag presenterar mig... Så!